ביטול רכישה – החלפת מוצרים – אחריות
ביטול רכישה \ החזרות:
- המשתמשת רשאית לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).
- ביטול ההזמנה יעשה עד ארבעה עשר ימים (14) , מיום קבלת המוצר המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.
- הודעת ביטול הרכישה על ידי הלקוחה יעשה בשליחת מייל/ הודעה לווצאפ
- ביטול עיסקה יבוצע במידה ולא נעשה שימוש במוצר והוא באריזתו המקורית כולל אריזה וטיקט.
- משלוח המוצר אלינו יהיה בעלות 35 ₪ או משלוח באופן עצמאי על ידי הלקוחה בכל דרך שתבחר.
- זיכוי יינתן לאחר שהמוצר יגיע לידי החברה, עבר בדיקה שהוא תקין ושלם, ולאחר מכן יינתן זיכוי בניכוי 5% ובניכוי דמי המשלוח הראשוניים.
- במקרה בו לקוחה רכשה במסגרת הטבה של "משלוח חינם" ינוכו דמי משלוח מסכום העסקה.
- לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שלא שולמה תמורתם תמורה כספית, כגון מבצעים, הגרלות ו/או מתנות וכד´.
- ביטול עסקה והחזרת מוצרים הנמכרים במבצע ו/או במכירת “סוף עונה” ו/או ב”Sale” תעשה בתוך 48 שעות בלבד.
- עבור החזרת פריט שנרכש במחיר מבצע יינתן זיכוי באתר בלבד או אפשרות להחליפו בפריט אחר, ולא יינתן עבורו החזר כספי.
החלפת מוצר:
- החלפת מוצר תהיה אך ורק במידה והמוצר באריזתו המקורית עם טיקט ולא נעשה בו שימוש כלל ועד 14 יום מקבלת המוצר.
- החלפת מוצר תהיה כרוכה בתשלום דמי משלוח הלוך וחזור של איסוף המוצר ושליחת מוצר חדש על סך 35 ש"ח לכל כיוון, סך הכל 70 ₪.
- החלפת מוצר תתאפשר רק לאחר שהפריט יגיע לחברה לבדיקה שאכן לא נעשה שימוש והמוצר תקין ושלם.
אחריות ותיקונים:
- האחריות עבור פריט שנרכש היא שלושה חודשים בדיוק מיום קבלת המוצר. בתקופת האחריות, יינתן שירות תיקונים בעבור פגמים כגון: פרימה של תפרים / תיקתקים / רוכסנים.
- האחריות עבור המוצרים אינה כוללת פגמים שנוצרו כתוצאה משימוש טיפול לא נכון בפריט, או כל שימוש או טיפול המנוגד לאופן בו חברת פסטל קבעה כשימוש נכון במוצר. כגון: שימוש בחומרים המכילים אלכוהול, שיטת ניקוי וכיבוס לא נכונה ולא כמומלץ על ידי החברה, פגם הנוצר כתוצאה מהעמסת משקל רב מהתקן המומלץ (עד 3 ק”ג).
- אין החברה נותנת אחריות עבור קרעים שנוצרו משימוש, קרע בבד, תלישה של חלקים במוצר, או כל פגם שנוצר משימוש לא סביר ולא תקין.
- במסגרת האחריות ניתן שירות תיקונים (עבור התיקונים הכלולים באחריות) ללא עלות, כאשר משלוח המוצר יהיה על חשבון הלקוחה, והתיקון והחזרתו ללקוחה ייעשה על ידנו ועל חשבוננו.
- המוצרים המוצעים למכירה באתר הינם באיכות מעולה, אולם ייתכנו מקרים בהם ייפול פגם בייצור של מוצר כלשהו. במקרה שכזה, באם בתוך 48 שעות מיום קבלת המוצר, לא התקבלה כל הודעה מצד לקוח על פגם כלשהו במוצר, יחשב הדבר כהודאה מצד הלקוח כי אין במוצר כל פגם, ולא תהא לו ו/או למזמין כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי פסטל ו/או האתר בקשר לפגם במוצר.
- היה ומוצר הינו פגום, החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע ללקוחה להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. אם הלקוחה תקבל את ההצעה כאמור, ישלח אל הלקוחה המוצר החדש לאחר קבלת הפריט הפגום על ידי הלקוחה.
- מבלי לגרוע מהאמור, הקביעה באם המוצר היה פגום תהא על-פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וביטול חיוב ו/או החזר כספי כאמור ייעשה רק לאחר שהחברה קבעה כי המוצר פגום.
- במידה ומדובר במוצר שכבר אינו במלאי, תהא רשאית חברת פסטל להציע עבור הלקוחה מוצר אחר ויידרש תשלום או זיכוי עבור הפרש כספי בין המוצרים. במידה והלקוחה לא תמצא פריט אחר שתרצה להחליף עבורו – תוכל לבטל עיסקה לא כולל דמי משלוח.
- מוצרים אשר נמכרו במחיר מיוחד/ דרך רשתות חברתיות/ במעמד מכירה מיוחדת במחירים מוזלים במיוחד לא תינתן עבורם אחריות החלפות ותיקונים.
- בכל מקרה של החלפת מוצר / החזרת מוצר שלא בתקופת האחריות תשלם הלקוחה עבור המשלוח 35 ש”ח לכל כיוון.
- החברה עושה כל שביכולתה על מנת שהמידע באתר יהיה מדויק, אם כי לפעמים בתום לב נפלו שגיאות ואי דיוקים.
- מובהר כי חובתה המלאה של הלקוחה לפנות אל חברת פסטל בנוגע לכל נושא של טיפול ושימוש בתיק באם אינה קיבלה את המידע עבור השימוש או הטיפול הנכון. קבלת המידע והאחריות לבדוק ולברר הינו על הלקוחה בלבד.
התמונות המופיעות באתר הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את פסטל הנהלת האתר.
בכל מחלוקת יהוו הרישומים המצויים בחברה בקשר לפעולות המתבצעות דרך האתר כראיה לנכונות הפעולות.
לפסטל הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת, וזאת מבלי להודיע על כך, ולפי שיקול דעתה הבלעדי.