יש לי עוד שאלה שלא כתובה פה, לאן לפנות?
ניתן לפנות אלינו בווצאפ במספר: 0533334941
או במייל: pastel.bysy@gmail.com
ואנחנו נותנים מענה מהיר גם בעמוד האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/the_official_pastel/
אני מעוניינת בפריט שאזל מהמלאי, מה עושים?
במידה והפריט שאזל יחודש במלאי, תהיה לך אפשרות להזין כתובת מייל בעמוד המוצר ולקבל עדכון מיד כשהוא חוזר למלאי.
מהו קוד הנחה באתר?
קוד הנחה הוא קוד קופון שיינתן מעת לעת, ויהיה ניתן להזין אותו בעמוד הקופה וההנחה תתעדכן.
אני מעוניינת לשנות את הכתובת למשלוח, מה עליי לעשות?
במקרה כזה נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות. חשוב מאוד לפנות סמוך כמה שיותר למועד הרכישה באתר.
מדוע כדאי להירשם לקבלת עדכונים באתר?
לאחר ההרשמה לעדכונים שלנו, תתעדכנו ישירות בדואר האלקטרוני שלכם במבצעים ובהטבות השוות שלנו לפני כולן. המטרה שלנו היא לתת לכן ליהנות מהרכישה דרכינו ולהיות מעודכנות בהטבות, ימי מכירה ועוד.
מה הם שעות הפעילות של החברה?
שעות פעילות שלנו הם:
ימים א-ה, בין השעות 9:00-18:00
יום ו', בין השעות 9:00-15:00
באתר ניתן לרכוש 24 שעות.
מהם אפשרויות התשלום בביצוע הזמנה?
ניתן לרכוש דרך האתר בכרטיס אשראי.
בנוסף, ניתן ליצור איתנו קשר ולקבל פרטים לתשלום בהעברה בנקאית \ ביט.
האם ניתן לשנות שם לחשבונית שקיבלתי?
במקרה כזה, אנא צרו איתנו קשר על מנת שנוכל לשלוח חשבונית חדשה עם השם הרצוי. חשוב לציין כי רצוי בעת ההזמנה לציין את השם הנכון עליו תופק החשבונית.
האם ניתן לשלם בכמה תשלומים?
כן, ניתן לבצע תשלום בכמה תשלומים בהתאם לסכום הרכישה.
האם ניתן לקבל חשבונית?
החשבונית נשלחת אוטומטית לדואר האלקטרוני שלך לאחר ביצוע הרכישה.
האם ניתן לחלק את התשלום לכמה כרטיסים?
פיצול התשלום לכמה כרטיסים אינה אפשרית דרך האתר, אך ניתן ליצור עם שירות הלקוחות ולבצע חיוב טלפוני.
האם מחירי המוצרים כוללים מע"מ?
כן, המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ.
האם מחירי המוצרים כוללים משלוח?
מחירי המוצרים המוצגים באתר אינם כוללים משלוח. בשלב הרכישה יתבצע חישוב של סך כל התשלום הנדרש כולל המשלוח. ניתן לעיין בתקנון המשלוחים ולהתעדכן מעת לעת לגבי המבצעים שלנו וההטבות גם לגבי משלוחים, הירשמו לניוזלייטר לקבלת עדכונים.
האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר?
הרכישה דרך האתר של Pastel בטוחה ומאובטחת. אנו עושים הכל על מנת להבטיח ללקוחותינו ביטחון מקסימאלי ברכישת מוצרים דרך האתר.
פרטי כרטיס האשראי אותו אתם מזינים בשלב הרכישה, לא נשמר. בכל קנייה יש להקיש את הפרטים מחדש מכיוון שהפרטים מושמדים לאחר הקנייה.
כיצד ניתן להחליף מוצר שנרכש דרך Pastel?
החלפת מוצר שנרכש דרכינו תתאפשר באמצעות פנייה למייל של שירות הלקוחות שלנו והשארת פנייה (ניתן למלא טופס יצירת קשר באתר), על מנת שנחזור אליכם תוך 24 שעות.
*עלות המשלוח של המוצר חזרה תהיה באחריות הלקוח ותיקבע במעמד השיחה.
החלפות והחזרות בכפוף לתקנון.
האם אפשר להחזיר פריט ב SALE או בהנחה?
עבור החזרת פריט שנרכש במחיר מבצע יינתן זיכוי באתר בלבד או אפשרות להחלפה בפריט אחר ולא יינתן החזר כספי עבורו.
האם אני יכולה לאסוף את המשלוח בעצמי?
בוודאי. ניתן לאסוף את המשלוח באופן עצמאי מטירת הכרמל (לכתובת מדויקת ניתן ליצור איתנו קשר לתיאום).
מה קורה במידה והמקבל אינו נמצא בבית בזמן המשלוח?
במידה והמקבל אינו נמצא בבית בזמן המשלוח, השליח ייצור קשר לתיאום מסירה ביום העסקים הבא.
אני רוצה להגיע אליכם ולראות את החבילות לפני שאני קונה, האם זה אפשרי?
אנו מקפידות לעשות ימי מכירה מיוחדים בכל מיני אזורים ברחבי הארץ, ניתן להתעדכן בדף הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/pastel.by.sy/
האם ניתן להזמין באתר ללא השארת פרטי כרטיס האשראי?
כן, ניתן לבצע הזמנה דרך האתר ולבחור באפשרות "מסירת פרטי האשראי בטלפון" ונציגנו יצרו עמכם קשר לקבלת פרטי הכרטיס וביצוע ההזמנה
לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים?
במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, פני אל שירות הלקוחות שלנו על מנת שנוכל לבדוק את הנושא
ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?
משתמש רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
ביטול ההזמנה יעשה עד ארבעה עשר ימים (14) , מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך
המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.
הודעת ביטול הרכישה על ידי הלקוח יעשה בשליחת מייל לכתובת pastel.bysy@gmail.com
בביטול הזמנה לפי הכללים לעיל, לא יחויב הלקוח אלא בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם כפי הנקבע בחוק .
ביטול המכירה יימסר לקונה בטלפון ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני אותה ציין בעת ביצוע ההזמנה.
האם ניתן לשנות הזמנה שטרם הגיעה, לגרוע/ להוסיף פריטים?
במקרה כזה, מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו, סמוך כמה שאפשר למועד ביצוע הרכישה. במידה והמשלוח טרם יצא, ניתן יהיה לשנות את ההזמנה.
איך תדעו אם המוצר נרכש דרכינו?
לאחר ביצוע ההזמנה, תשלח חשבונית אל הדואר האלקטרוני שלכם (יש לוודא שהקשתם כתובת תקינה), מספר ההזמנה יאומת מולנו, כך נדע שהמוצר נקנה דרכינו. בנוסף, לכל מוצר שלנו מוצמד טיקט שמוכיח כי קניתם Pastel.
איך אני יודע/ת שההזמנה שלי דרך האתר התקבלה?
בתהליך הרכישה, לאחר שהזנת את הפרטים הנחוצים, תתקבל לדואר האלקטרוני שלכם מספר ההזמנה והחשבונית על הרכישה. קבלת מספר ההזמנה מאשרת כי ההזמנה התקבלה על ידינו. תודה שקנית אצלנו